„Przyszło nam żyć w ciekawych czasach” – spełnia się stare chińskie przysłowie, a w zasadzie przekleństwo. Od trzech lat niespodziewane, a często również katastrofalne zdarzenia sypią się jak z rogu obfitości. Ludzie biznesu, menedżerowie sprzedaży i handlowcy odczuwają lęk przed trudnymi do przewidzenia, nieznanymi konsekwencjami mieszanki zagrożeń zdrowotnych, klimatycznych, geopolitycznych i gospodarczych. Historia uczy, że w takich sytuacjach niektóre firmy ponoszą wielkie straty lub wręcz bankrutują, a inne firmy w tym samym czasie budują wielkie fortuny.
Od 2020 roku zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na dwunastej konferencji Morfologia Sprzedaży skupimy się na podsumowaniu zmian, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce w stosowanych technologiach oraz zarysowaniu głównych kierunków w jakich będzie szedł rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe.
Wiodące tematy konferencji:
Posłuchaj o nadchodzących wyzwaniach. Przygotuj swój biznes oraz swoje podejście sprzedażowe i liderskie na nowe standardy rynkowe.
Bądź gotowa!!! Bądź gotów!!! Zmiany nadchodzą stadami!!!
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz dwunasty.
Nasza misją jest: