TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż. Nasza misją jest wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży, która jest kluczem do biznesowego partnerstwa między firmami. Wspieramy również partnerskie zarządzanie zespołami sprzedaży.

Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku jubileuszowa X edycja.


To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:

  • budowanie własnej efektywności menedżerskiej;
  • zwiększenie sprzedaży;
  • wzmacnianie zaangażowania zespołu;
  • poprawianie efektywności handlowej i związanej z obsługą klienta;
  • lepsze zarządzanie zespołem sprzedażowym.

Tematyką konferencji będzie między innymi:

  • Mityczne zaklęcia stosowane w motywacji handlowców. Czy to działa i co mówią na ten temat badania?
  • ”Gwiazdy” w zespole sprzedaży. To szansa czy zagrożenie? Jak sobie radzić ze skutecznymi handlowcami o trudnych charakterach?
  • Metodyki zarządzania cenami w sektorze B2B?
  • Sprawiedliwe traktowanie handlowców. Rozmowy indywidualne i empatia w zarządzaniu handlowcami.
  • Sprzedaż to sztuka czy proces? Jak wygląda zarządzanie sprzedażą w różnych branżach i na co zwracać uwagę żeby zachować efektywność?
  • Odmitologizowana grywalizacja w sprzedaży. Co działa? A co nie działa?
  • Sprzedaż to najbardziej podatna na manipulację dziedzina biznesu. Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą bez przemocy?
  • Zwinne zarządzanie czy to domena tylko sektora IT? Jak zarządzać zwinnie działem sprzedaży?

Zapraszamy:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Handlowych;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.