Tematem tegorocznej konferencji była SPRZEDAŻ W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO.
Rok 2024 był dla polskich firm trudny, a 2025 nie zapowiada się lepiej. Nastał czas gospodarczego niepokoju. Czynniki wewnętrzne, ale również europejskie i globalne spowodowały, że rozwój ekonomiczny znacząco zwolnił. Wiele branż cierpi z powodu malejącej sprzedaży. Trudniejsze chwile przeżywają sektor IT, branża spedycyjna z powodu zmniejszenia przewozów, czy cały sektor budowlany.
Wśród firm przechodzących trudności są też takie, które potrafią się rozwijać, zmieniając strategie i szybko dostosowując się do niekorzystnych realiów ekonomicznych.
Gwałtownie wzrasta presja na szefów sprzedaży i handlowców. Jak sobie radzić z trudnymi i zmieniającymi się sytuacjami? Jak budować osobistą i zespołową odporność na presję i kryzysy?
Odpowiedzieliśmy na te pytania podczas konferencji. Posłuchaliście ekspertów i praktyków pokazujących studia przypadków. Pokazaliśmy sposoby na przystosowanie się do nowych warunków i przejście przez ten trudny czas „suchą stopą”. Niektóre tematy naszego kwietniowego spotkania to:
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz czternasty.
Nasza misją jest: