Tegoroczną MORFOLOGIĘ SPRZEDAŻY zaczniemy zwyczajowo od przeglądu światowych trendów sprzedażowych. Nie zdradzając szczegółów prezentacji o kierunkach rozwoju sprzedaży możemy powiedzieć, że tym razem zajmiemy się dwoma „megatrendami” sprzedażowymi.
Z jednej strony zwiększaniem efektywności sprzedaży dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów sprzedaży i wszelkiej pomocy technologicznej powodującej, że praca handlowca staje się łatwiejsza i szybsza.
Z drugiej strony zajmiemy się efektywnością rozmowy sprzedażowej w kontakcie Human 2 Human. Okazuje się, że rozmowa sprzedażowa prowadzona przez specjalistę w prawidłowy sposób, może być nadal bardzo ważna dla skuteczności procesu sprzedaży. Co więcej może ona stanowić przewagę konkurencyjną – szczególnie w sektorze B2B.
W związku z tym, przewodnie hasło naszej konferencji to „JAK ŁĄCZYĆ AI I KONTAKTY H2H W SPRZEDAŻY”. Jednym z kluczowych obszarów, gdzie następuje to połączenie, jest współpraca działów marketingu i sprzedaży, i tym również się zajmiemy.
Od dłuższego czasu wielu z naszych uczestników zgłasza potrzebę pokazywania biznesowych case’ów. Postanowiliśmy skorzystać z doświadczeń naszej społeczności. Ogłaszamy konkurs na prelekcję o studium przypadku, który wydarzył się w Waszej organizacji sprzedażowej. Pochwalcie się Waszą strategią, podejściem do klientów, ciekawą organizacją czy użytymi narzędziami. Do konkursu zapraszamy tylko członków naszej tworzącej się morfologicznej społeczności - warunkiem wzięcia udziału jest co najmniej jednokrotne uczestnictwo w konferencji Morfologia Sprzedaży. Zgłoszenia będziemy przyjmować do końca marca. Nasza komisja konkursowa wyłoni dwie osoby, które uhonorujemy 15-minutowymi wystąpieniami w trakcie konferencji.
Na deser podamy kilka smaczków rozprawiając się w żartobliwy sposób z popularnymi mitami sprzedażowymi. Nie zabraknie też biznesowego stand-up’u w którym specjalizuje się Rafał Żak.
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz trzynasty.
Nasza misją jest: