TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż. To największa tego typu cyklicznie odbywająca się konferencja w północnej Polsce. Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie 2012. 

To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:

  • zwiększenie sprzedaży;
  • wzmacnianie zaangażowania zespołu;
  • poprawianie efektywności handlowej i związanej z obsługą klienta;
  • lepsze zarządzanie zespołem sprzedażowym;
  • bardziej skuteczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. 

Tematyką tegorocznej konferencji będą między innymi:
  • Kontroling sprzedażowy, jak pilnować liczb w sprzedaży?
  • Psychologia cen, co powoduje, że za niektóre produkty jesteśmy w stanie więcej zapłacić?
  • Jak wykorzystać FB do sprzedaży, jak działania na FB mogą przełożyć się na spotkania handlowe z klientami? 
  • Design thinking w sprzedaży, jak zaprojektować swój produkt lub usługę żeby podnieść sprzedaż?

Zapraszamy:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Handlowych;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.