TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

„Przyszło nam żyć w ciekawych czasach” – spełnia się stare chińskie przysłowie, a w zasadzie przekleństwo. Od trzech lat niespodziewane, a często również katastrofalne zdarzenia sypią się jak z rogu obfitości. Ludzie biznesu, menedżerowie sprzedaży i handlowcy odczuwają lęk przed trudnymi do przewidzenia, nieznanymi konsekwencjami mieszanki zagrożeń zdrowotnych, klimatycznych, geopolitycznych i gospodarczych. Historia uczy, że w takich sytuacjach niektóre firmy ponoszą wielkie straty lub wręcz bankrutują, a inne firmy w tym samym czasie budują wielkie fortuny.

Od 2020 roku zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na dwunastej konferencji Morfologia Sprzedaży skupimy się na podsumowaniu zmian, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce w stosowanych technologiach oraz zarysowaniu głównych kierunków w jakich będzie szedł rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe.

Wiodące tematy konferencji:

  • Aktualnie wiodące i nadchodzące trendy w sprzedaży;
  • Narzędzia i technologie oraz rola człowieka w sprzedaży dzisiaj i w epoce pokryzysowej;
  • Kierunki zmian w gospodarce światowej, europejskiej i polskiej wpływające na sprzedaż.

Posłuchaj o nadchodzących wyzwaniach. Przygotuj swój biznes oraz swoje podejście sprzedażowe i liderskie na nowe standardy rynkowe.


Bądź gotowa!!! Bądź gotów!!! Zmiany nadchodzą stadami!!!


 

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz dwunasty.

 

Nasza misją jest:

  • promowanie sprzedaży bez używania missellingu, sprzedaży bez przemocy;
  • poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
  • wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
  • wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
  • promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą.

Zapraszamy WSZYSTKICH ZAWODOWO ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Sprzedaży;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Account Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.