TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

 

Tematem tegorocznej konferencji była SPRZEDAŻ W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO.

 

Rok 2024 był dla polskich firm trudny, a 2025 nie zapowiada się lepiej. Nastał czas gospodarczego niepokoju. Czynniki wewnętrzne, ale również europejskie i globalne spowodowały, że rozwój ekonomiczny znacząco zwolnił. Wiele branż cierpi z powodu malejącej sprzedaży. Trudniejsze chwile przeżywają sektor IT, branża spedycyjna z powodu zmniejszenia przewozów, czy cały sektor budowlany.

 

Wśród firm przechodzących trudności są też takie, które potrafią się rozwijać, zmieniając strategie i szybko dostosowując się do niekorzystnych realiów ekonomicznych.

 

Gwałtownie wzrasta presja na szefów sprzedaży i handlowców. Jak sobie radzić z trudnymi i zmieniającymi się sytuacjami? Jak budować osobistą i zespołową odporność na presję i kryzysy?

 

Odpowiedzieliśmy na te pytania podczas konferencji. Posłuchaliście ekspertów i praktyków pokazujących studia przypadków. Pokazaliśmy sposoby na przystosowanie się do nowych warunków i przejście przez ten trudny czas „suchą stopą”. Niektóre tematy naszego kwietniowego spotkania to:

  • Magiczna (i ponadczasowa) formuła pricingowa.
  • Jak zwiększyć odporność na stres i podnieść wyniki sprzedaży. Jak uratować szefów sprzedaży i handlowców przed wypaleniem.
  • Jak pobić rekord przychodów w czasie kryzysu w branży. Case z rynku budowlanego.
  • Zmiany strategii sprzedażowej to konieczność w trudnych czasach. Jak się do tego zabierać?
  • Spowolnienie gospodarcze to zagrożenie czy szansa?
  • Praktyczne sposoby budowania odporności sprzedażowej w czasie spowolnienia.
  • Wykorzystanie badania FinxS Sales Assessment jako elementu wzmocnienia efektywności zespołu sprzedażowego. Case.
  • Inspiracje ze świata zwierząt. Wilki potrafią dostosować się do najtrudniejszych sytuacji i warunków. Jakie strategie rodzin wilczych można przenieść na zachowania biznesu w ciężkich czasach?
  • Jak budować PEWNOŚĆ SIEBIE w czasach niepewności.

 

 

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012. W tym roku Morfologia Sprzedaży odbywa się po raz czternasty.

 

Nasza misją jest:

  • promowanie sprzedaży bez używania missellingu, sprzedaży bez przemocy;
  • poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
  • wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
  • wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
  • promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą.

Zapraszamy WSZYSTKICH ZAWODOWO ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Sprzedaży;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Account Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.