TEMATYKA KONFERENCJI

TEMATYKA KONFERENCJI

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż. To największa tego typu cyklicznie odbywająca się konferencja w północnej Polsce. Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie 2012. 

To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:

  • zwiększenie sprzedaży;
  • wzmacnianie zaangażowania zespołu;
  • poprawianie efektywności handlowej i związanej z obsługą klienta;
  • lepsze zarządzanie zespołem sprzedażowym;
  • bardziej skuteczną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. 

Tematyką tegorocznej konferencji będą między innymi:

    • Staramy się, ciśniemy zespół, bo i tak na końcu najważniejszy jest wynik. Jak pilnować liczb w sprzedaży?

    • Psychologia cen, co powoduje, że za niektóre produkty jesteśmy w stanie więcej zapłacić?

    • Jak wykorzystać FB do sprzedaży, jak działania na FB mogą przełożyć się na spotkania handlowe z klientami? 

    • Design thinking w sprzedaży, jak zaprojektować swój produkt lub usługę żeby podnieść sprzedaż?

    • Czy my wybieramy handlowców czy oni wybierają nas? Dobry pracownik  jest dobrem rzadkim – jak się wyróżnić na rynku pracodawców szukających handlowców?

    • Jak sprzedawać bez sprzedawania? Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem?

    • Mity w zarządzaniu sprzedażą – jakie one są i jak im nie ulegać?

    • RODO – czy normalna sprzedaż w dzisiejszych czasach jest jeszcze możliwa? Jak się odnaleźć w nowych przepisach i nie zwariować?

Zapraszamy:

  • Prezesów i członków zarządów, dyrektorów zarządzających;
  • Właścicieli firm;
  • Dyrektorów Handlowych;
  • Menedżerów Sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. kluczowych klientów;
  • Przedstawicieli handlowych i Handlowców;
  • Menedżerów Marketingu;
  • Brand/Product Menedżerów;
  • Specjalistów ds. Marketingu.