08:15-09:00
Rejestracja uczestników
09:00-09:15
Przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski
09:15-09:50
09:50-10:20
10:20-10:35
10:35-10:55
Przerwa kawowa
10:55-11:30
11:30-12:05
12:05-12:40
12:40-13:40
Przerwa na lunch
13:40-14:15
14:15-14:50
14:50-15:10
Przerwa kawowa
15:10-15:45
15:45-16:20
16:20-16:35
Losowanie nagród i zakończenie konferencji
Publicysta Forsal.pl i Dziennika Gazety Prawnej.
Dziennikarz od ponad 30 lat opisujący życie gospodarcze, inicjator bliskiej współpracy organizacji gospodarczych, uczelni, samorządów i instytucji otoczenia biznesu w Małopolsce, gospodarz i moderator kluczowych wydarzeń gospodarczych, pomysłodawca INFORum Gospodarczego DGP.
Stypendysta Reutersa i amerykańskiego Departamentu Stanu. Laureat kilkudziesięciu nagród i wyróżnień dziennikarskich, m.in. Dziennikarz Ekonomiczny Roku, Główna Nagroda Grabskiego, Nagroda Kwiatkowskiego, Grand Prix Dziennikarzy Małopolski, nominacje do Grand Press.
Członek Zarządu Fundacji Pamięci Ofiar Auschwitz, działacz Rotary International, członek Stowarzyszenia Alumni.
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego i Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych.
Menedżer z 23-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Aktualnie pełni rolę dyrektora ds. sprzedaży inwestycyjnej w firmie BAT.
Certyfikowany coach ICF oraz trener sprzedaży. W pracy ceni sobie przede wszystkim skuteczność działania i ludzi, z którymi współpracuje.
Prywatnie jest szczęśliwym mężem i ojcem dwójki wspaniałych dzieci.
Dyrektor Generalny BAT Składy i Markety Budowlane, Członek Rady Nadzorczej Grupa PSB Handel S.A.
Praktyk sprzedaży z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży. Jako Dyrektor Generalny BAT Składy i Markety Budowlane oraz Członek Rady Nadzorczej Grupa PSB, wprowadza innowacyjne strategie w jednej z największych sieci hurtowni materiałów budowlanych w Polsce. Jako trener biznesu i strateg, nie tylko zarządza dużymi firmami, ale także szkoli i rozwija zespoły menedżerskie oraz sprzedażowe.
Jest twórcą i prowadzącym „Kawy Batmana” – inspirującego projektu, który dla menedżerów i liderów sprzedaży stał się skarbnicą wiedzy i motywacji. Piotr łączy pasję z doświadczeniem, a obrana strategia sprawdza się w realiach dynamicznego rynku – gdzie szybkość i elastyczność są absolutnym kluczem do sukcesu.
Podczas konferencji „Morfologia Sprzedaży” podzieli się swoimi sprawdzonymi metodami na efektywną sprzedaż i budowanie niezawodnych zespołów, które wygrywają w każdych warunkach.
Prywatnie Piotr jest mężem i ojcem 4 dzieci, co daje mu mnóstwo radości oraz czyni mistrzem logistyki i organizacji. Dzięki temu doskonale umie łączyć życie zawodowe z osobistym.
Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training – światowego lidera w zakresie projektów szkoleniowo-doradczych dotyczących sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training (od 2010). Realizuje projekty doradczo-szkoleniowe dla wielu firm, skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. Pomaga wdrażać w firmach projekty zarządzania opartego na partycypacji.
Handlowiec i menedżer związany ze sprzedażą. Przez ponad 17 lat pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży między innymi na rynku FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył także Szkołę Facylitacji Pathways, Akademię Konsultantów Zarządzania i Akademię Coachingu Biznesowego.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Mówca biznesowy - prelegent na wielu konferencjach i seminariach. W jego szkoleniach, seminariach i wykładach wzięło udział ponad 12.000 uczestników.
Prywatnie instruktor kajakarstwa – prowadził wiele spływów kajakowych w Polsce i zagranicą. Regularnie dla przyjemności wałęsa się po lasach o różnych porach dnia i nocy, biorąc udział w imprezach na orientację.
Tropieniem wilków zajmuje się od 8 lat. Doświadczenie o ich zwyczajach, technikach łowieckich i tropieniu zdobywał w Polsce, Włoszech, Mongolii i Jordanii. Sztuki tropienia zwierząt uczył się m.in. u Buszmenów na pustyni Kalahari i Hadzabe w Tanzanii.
W moich wyprawach „Tropienie wilków” w północno-wschodniej Polsce wzięło udział ponad 1000 osób, w tym rodziny z dziećmi.
Absolwent filozofii. Jest wykładowcą uniwersyteckim na kierunku „Przywództwo biologiczne”, certyfikowanym przewodnikiem Rewilding Europe i autorem idei “mikrowypraw” w Polsce.
W 2022 roku dla Tatrzańskiego Parku Narodowego przeprowadził ogólnopolską kampanię edukacyjną na temat odpowiedzialnej turystyki: wyprodukował i poprowadził 30 podcastów i 30 filmów.
Zorganizował wykłady i/lub szkolenia dotyczące wilków na: konferencji IMPACT, Asahi Europe & International, Dell i McKinsey, Summer Camp Festival w Walii.
Psycholog, doktor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie psychologii biznesu i psychologii pozytywnej.
Od 30 lat wspiera siły sprzedaży w wymiarze świadomości, motywacji i narzędzi – wdraża autorską koncepcję wpływu bez manipulacji „Sprzedaż bez sprzedawania”.
Jest autorem i współautorem kilkunastu książek, w tym współredaktorem podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu” i „Psychologia pozytywna biznesu”. Publikuje m.in. w Journal of Consumer Behaviour, Current Psychology, Postdigital Science and Education. Trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną (m.in. „Pozytywna psychologia porażki”) oraz czterokrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu (m.in. „Perswazja w pracy trenera”).
Jest członkiem ZAiKS, autorem tekstów i kompozytorem (największy hit: „Dziewczyna szamana”, 5 Fryderyków), inicjatorem wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia.
Partner, Head of Pricing & Sales Excellence w Grupie Movens Capital – funduszu Venture Capital prowadzącym także działalność doradczą w zakresie Pricingu i Revenue Management (Movens Advisory). Wcześniej Global Pricing Design Lead w firmie Syngenta w Szwajcarii ,odpowiedzialny za korporacyjne rozwiązania pricingowe oraz ekspert międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w optymalizacji cen. Międzynarodowy ekspert w zakresie Pricingu i Revenue Management oraz sprzedaży poprzez wartość. Zrealizował z sukcesem ponad 100 projektów pricingowych w ponad 30 krajach.
Autor publikacji nt. optymalizacji cen i sprzedaży poprzez wartość w uznanych magazynach biznesowych, w tym m.in. Harvard Business Review Polska. Trener warsztatów i szkoleń z zakresu zarządzania cenami, "value selling" (sprzedaży poprzez wartość), negocjacji cenowych dla menadżerów wyższego i średniego szczebla, produkt menadżerów oraz menadżerów sprzedaży.
Pasjonat pricingu.
Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Absolwent Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego, Komunikacji w Centrum im. Willy Brandta oraz Akademii Psychologii Przywództwa Politechniki Warszawskiej.
W ciągu ostatnich 20 lat zrealizował kilkaset projektów w obszarze Key Client. Obecnie Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych KRD BIG S.A. i Pełnomocnik Zarządu w Kaczmarski Group. Odpowiada za rozwój sprzedaży i wdrażanie projektów z szerokiego portfolio produktów grupy.
Od ponad 15 lat związany jest z obszarem Klientów Strategicznych KRD i Kaczmarski Group.
Wcześniej zarządzał obszarem Key Client w Lifeboat Ltd i Workaffair Ltd wprowadzając należące do nich marki na rynek Polski.
Trenerka sprzedaży w Trans.eu | Action Learning Coach | Certyfikowana konsultantka FinxS® Sales Assessment | Trenerka Biznesu | Ekspertka w zakresie efektywnej komunikacji, psychologii w biznesie, sprzedaży B2B oraz branży TSL
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie SWPS, co daje jej solidne fundamenty do pracy w obszarze psychologii w biznesie, pomagając zespołom lepiej rozumieć siebie, innych i mechanizmy wpływające na efektywność.
Doświadczenie zawodowe zdobywała współpracując z największymi korporacjami, w sektorach takich jak: lotnictwo, finanse czy TSL. Specjalizuje się w rozwijaniu zespołów sprzedażowych, pomagając im osiągać wyższe wyniki poprzez doskonalenie umiejętności miękkich oraz wdrażanie skutecznych strategii działania.
Menedżer z doświadczeniem w usługach profesjonalnych dla biznesu, bankowości i liniach lotniczych.
Jako trener i konsultant biznesowy przywiązuje wagę do zrozumienia biznesowych wyzwań każdego z klientów, w czym pomaga mu „twarde” wykształcenie menedżerskie (ekonomia i MBA). Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej (m.in. przez wiele lat był Dyrektorem Zarządzającym House of Skills), które wykorzystuje w realizacji projektów zapewniających trwały i oczekiwany efekt dla klienta.
Prywatnie, jest miłośnikiem koszykówki i ojcem dużej rodziny.
Lider z wieloletnim doświadczeniem pracy na poziomie członka zarządu w międzynarodowych korporacjach.
Zbudowała i zarządzała siecią sprzedaży partnerskiej w DHL Express oraz sprzedażą w CWS Workwear. Ma bogate doświadczenie w obszarach obsługi klienta, budowania i transformacji kultury organizacyjnej, zarządzania zmianami.
Kierowała pracami Stowarzyszenia "Koalicja Bezpieczni w Pracy" ze szczególną koncentracją na zagadnieniach związanych z dobrostanem i zmęczeniem w miejscu pracy.
Kwicień 2025