PROGRAM I PRELEGENCI

PROGRAM

8:00-9:00

Rejestracja uczestników

9:00-9:10

Przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:50-10:30

Podczas prelekcji dowiemy się na temat:

- najnowszych trendów: ścieżka klienta od online to offline

- jak budować skuteczne kampanie sprzedażowe na Facebooku

- jak mierzyć wpływ kampanii online/mobile na FB na ruch i sprzedaż offline

- przedstawione zostanie case study oraz lista najlepszych praktyk dla B2B/B2C

10:30-10:50

Przerwa kawowa

10:50-11:30

Tradycyjne biznesy są dziś wypierane przez nowoczesne modele, które zmieniają oczekiwania klientów. Przejazd taksówką, nocleg w hotelu, czy pobyt zagranicą są w pełni zarządzane z poziomu smartfona. Konsumenci zamiast tradycyjnie kupować rzeczy na własności (np. samochody) preferują płacić za używanie produktu w sytuacji, w której występuje potrzeba. Zrozumienie doświadczenia klienta i podróży klienta nabiera coraz ważniejszego znaczenia, gdyż klienci wchodzą w relacje z firmami za pośrednictwem niezliczonych punktów interakcji, wieloma kanałami, a w swojej ocenie kierując się subiektywnym wrażeniem. Na konferencji wyjaśnię jak dzięki design thinking stworzyć mechanizmy pozwalające dostarczać i mierzyć doświadczenia swoich klientów i przez to podnosić wartość sprzedaży.

11:30-12:10

Zarządzanie sprzedażą nie może być dzisiaj takie, jak jeszcze kilka lat temu. To, co sprawdzało się na wcześniejszych pokoleniach, dzisiaj zostaje rozliczane przez osoby urodzone pod koniec 20 i na początku 21 wieku. Zmierzymy się z 4 zasadami, czy też działaniami, które powtarzane przez lata dzisiaj mogą bardziej szkodzić, przez co nie tylko nie wyrabiamy planów sprzedażowych, ale nawet tracimy pracowników.

12:10-12:50

Czym jest controlling sprzedaży? W jaki sposób controlling sprzedaży może przyczynić się do wzrostu wyników firmy? Jakie wskaźniki wykorzystywać, by dbać o finansową stronę sprzedaży? Jak prowadzić proces ciągłego doskonalenia w sprzedaży? Podczas prelekcji poruszone zostaną „twarde” aspekty zarządzania sprzedażą. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób wykorzystać controlling sprzedaży, by stał się dla menedżera rzeczywistym wsparciem, a nie tylko dodatkowym obowiązkiem.

12:50-13:50

Przerwa na lunch

15:10-15:30

Przerwa kawowa

16:10-16:50

Dlaczego za sweter George’a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale… podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi?

16:50-17:00

Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji

Jacek Czarnowski

Od 1993 roku związany ze sprzedażą i marketingiem. Przez 15 lat pełnił stanowiska dyrektora handlowego między innymi na rynku FMCG, rynku mody oraz branży usług (firmy Kamis, Fazer, czy Atlantic). Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim ukończył także Akademię Coachingu Biznesowego. Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training - światowego lidera w zakresie projektów doradczo-szkoleniowych dotyczących zarządzania sprzedażą i sprzedaży. Właściciel firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Specjalizuje się w kompleksowym udoskonalaniu procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwach. Coach specjalizujący sie w tematyce zarządczej i sprzedażowej. Mówca biznesowy - prelegent na wielu konferencjach i seminariach. Twórca i organizator MORFOLOGII SPRZEDAŻY - największej w Polsce północnej konferencji dla menedżerów sprzedaży odbywającej się od 2012 roku. Prywatnie instruktor kajakarstwa, prowadził wiele spływów kajakowych w Polsce i zagranicą. Lubi szczególnie kajakarstwo zwałkowe mało znaną odmianę pływania na kajakach.

Agnieszka Chabrzyk

Business Factory & ROI Hunter, Country Director Poland, Senior Digital & Marketing Executive, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Wcześniej spędziła 11 lat w międzynarodowych korporacjach odpowiadając za marketing oraz digital w Polsce oraz w regionie CEE. Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online - Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo - Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera. Prywatnie podróżuje, odkrywa świat i ludzi.

Piotr Grocholiński

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje 17 letnie doświadczenie zawodowe zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. w: ING Banku Śląskim, gdzie zarządzał departamentem rachunków płatności i kart, Nordea Banku piastując m.in. funkcję szefa segmentów detalicznych i szefa sprzedaży, LG Petro Banku zarządzając sprzedażą detaliczną. Od 1,5 roku realizuje niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów pracując m.in. dla (BGŻ BNP Paribas, PKO BP, BZ WBK, BPH, Nordea, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Art Inkubatora, Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo Handlowej, Wiedzy i Praktyki, Nationale Nederlanden). Zrealizował liczne projekty i szkolenia specjalizując się w tzw. design sprints, które łączą obszar biznesowy z procesami projektowania design thinking, service design i UX. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Jest współzałożycielem społeczności "Klientocentryczni" skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research.

Anna Sperska

Konsultant, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze sprzedaży, marketingu, analiz i zarządzania strategicznego. Zajmowała stanowiska Dyrektora Sprzedaży, Pełnomocnika Zarządu oraz pełniła funkcję Prokurenta w dużej spółce akcyjnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała na rynku polskim oraz niemieckim. Od 2016 roku prowadzi własną butikową firmę konsultingową. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz programu typu MBA, Management ICAN. Doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego, przygotowuje rozprawę w zakresie pomiaru efektywności działań sprzedażowo-marketingowych. Autorka publikacji i artykułów na temat zarządzania. Specjalizuje się w sektorze B2B.

TOMASZ TARGOSZ

Od 13 lat związany ze sprzedażą, zdobywał doświadczenie na stanowiskach handlowych, managerskich, jak i wspierających sprzedaż. Pracował i szkolił największe firmy w swoich branżach (m.in. Phillip Moris, Nationale Nederlanden, Velux, Hm Clasue, Librus), pomagał w rekrutacjach i zarządzaniu sprzedażą, a co jak sam twierdzi najważniejsze: popełnił tyle błędów, że śmiało może uznawać siebie za eksperta sprzedaży. Autor dwóch książek (Sprzedaż jest sexi .Martwa sprzedaż, wyd. Złote Myśli), jego artykuły pojawiają się cyklicznie w 4 czasopismach branżowych (m.in Szef Sprzedaży, Pracownik Fizyczny), występował na takich wydarzeniach, jak Zgrupowanie Asów Sprzedaży, czy Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.