8:00-9:00
Rejestracja uczestników i Sesja Pozytywnych Relacji z Grzegorzem Turniakiem
9:00-9:15
Przywitanie i rozpoczęcie konferencji
09:15-10:00
Jak zmieniła się sprzedaż w ostatnich trzech latach? Co jest nową normalnością?
Jakie trendy będą się pogłębiały?
Jak będzie wyglądała sprzedaż w epoce pokryzysowej?
Może czasy kryzysu staną się naszą codziennością i trzeba się do nich przyzwyczaić?
Jak przygotować się do nadchodzących zmian?
10:00-10:35
Jak Cię widzą, tak z Tobą współpracują. W swoim wystąpieniu Angelika pokaże, jak skutecznie wykorzystać siłę marki w sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Jeżeli chcesz skutecznie zbudować wartość swojej marki w oczach potencjalnego klienta, to właśnie Angelika pomoże Ci to strategicznie zaplanować. Będzie też dużo przykładów do wdrożenia od zaraz. Zero b****t bingo. Same konkrety.
10:35-10:55
Przerwa kawowa
10:55-11:30
Wraz z zapotrzebowaniem na większą elastyczność aktywności zawodowej rośnie zainteresowanie czterodniowym tygodniem pracy. Wiele organizacji odkryło, że rozwiązanie to pomoże utrzymać i przyciągnąć najlepszych pracowników.
Z każdym kolejnym przykładem udanego wdrożenia nowego podejścia do krótszego tygodnia pracy pojawiają się pytania:
To trend w wybranych branżach, czy nadchodząca i nieunikniona przyszłość dla wszystkich?
Co nas powstrzymuje przed skróceniem tygodnia pracy, jakie są szanse i ryzyka?
Czy zmiana możliwa będzie również w działach sprzedaży?
Na te pytania odpowiem w oparciu o przykłady wdrożeń oraz wyniki globalnego badania LHH „Global Workforce of the Future”, opartego o rozmowy z 30 tys. pracowników z 25 krajów – w tym Polski, i zawierającego ciekawe wnioski na temat pracy 32 godziny w tygodniu.
11:30-12:05
Co to znaczy zadbać o siebie, pracując w sprzedaży?
Dlaczego dbanie o siebie jest ważne?
Jak element dobrostanu sprzedawcy wpływa na jego efektywność i skuteczność?
Czym się różni motywacja doraźna od długofalowej?
Jakie elementy procesu sprzedaży dają nam napęd?
Dlaczego sam fakt sprzedania, zarobienia, wygenerowania marży czy prowizji, jest nietrwałym motywatorem?
12:05-12:40
Podczas swojej prezentacji pokażę, dlaczego dzisiaj musisz być na każdym punkcie styku ze swoim klientem i jak w tym procesie może pomagać dostępna technologia. Tematy, które poruszę wyglądają następująco:
Genetyka komunikacji online – re-wolucja czy e-wolucja?
Jakie procesy warto zautomatyzować w Twoim biznesie, aby móc spać spokojnie w 4-dniowym trybie pracy?
Dlaczego musisz dbać o pozyskanych klientów, a nie wciąż gonić za nowymi?
Jak wybrać idealną przestrzeń komunikacyjną z Twoimi klientami?
Dlaczego z danymi nie należy dyskutować i jak pomogą Ci zwiększyć efektywność kosztową?
12:40-13:40
Przerwa na lunch
13:40-13:55
Wystąpienie partnera
13:55-14:30
Liczby mają wielką moc, a umiejętność przedstawiania danych i opowiedzenia na ich podstawie interesującej historii, jest kluczem do dotarcia z naszą informacją do odbiorców, na których nam zależy.
Jak zatem komunikować liczby oraz dane w sprzedaży, by nasi odbiory łatwo je zrozumieli i podejmowali na ich bazie lepsze decyzje? Opowie o tym Alicja Defratyka, ekonomistka, autorka projektu ciekaweliczby.pl.
14:30-14:50
Przerwa kawowa
14:50-15:25
Inflacja to obecnie najważniejszy z problemów polskiej gospodarki. Jakie są jej przyczyny? Czy jak przekonuje rząd mamy do czynienia z „Putinflacją”? A może to właśnie polityka rządu i Narodowego Banku Polskiego jest źródłem naszych problemów? W jakich sektorach gospodarki inflacja jest najbardziej odczuwalna? Czy pozostanie problemem w najbliższych latach? Odpowiedzi na powyższe pytania (oraz kilka innych) udzieli dr Marcin Wroński – ekonomista, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej.
15:25-16:00
Żyjemy i żyć będziemy w świecie wyzwań, które pojawiają się na stronie startowej tej edycji Morfologii Sprzedaży – katastrofa klimatyczna, wyzwania środowiskowe, pandemia, wojny, kryzys energetyczny. Na poprzedniej edycji jeden z prelegentów naszej konferencji powiedział: „Na martwej ziemi nie będzie sprzedawców”. Co pokazuje nam, że pewnie refleksja na temat sprzedaży nie przychodzi nam do głowy jako pierwsza, kiedy myślimy o wyzwaniach stojących przed ludzkością. Czy zatem sprzedaż może nam się do czegoś przydać? Które elementy psychologii sprzedaży, psychologii klienta, decyzji konsumenckich mogą być dla nas ważne? Co z doświadczeń sprzedawców i firm sprzedających możemy wykorzystać? Jak sprawić, żeby to, co na co dzień jest przyczyną części naszych problemów, mogło stać się częścią świata rozwiązań?
Pogadajmy.
16:00-16:20
Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji
Angelika jest strateżką silnych marek osobistych i firmowych. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie LinkedIn). Wraz z zespołem Silnej Marki prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, personal brandingu oraz employee advocacy.
Wśród klientów Silnej Marki znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, EY, KPMG, Accenture, Whirlpool, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft, Aviva, Avon, Oriflame, GFK i wielu, wielu innych.
Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego LinkedIn w 2021 roku. Autorka 4 książek, która obecnie prowadzi badania i pisze doktorat z obszaru CEO brandingu. Wykładowczyni na Executive MBA na KUL i Collegium Civitas oraz UW.
Od 1993 roku związany ze sprzedażą i marketingiem. Przez 15 lat pełnił stanowiska dyrektora handlowego między innymi na rynku FMCG, rynku mody oraz branży usług (firmy Kamis, Fazer, czy Atlantic).
Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył także Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways. Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training - światowego lidera w zakresie projektów doradczo-szkoleniowych dotyczących zarządzania sprzedażą i sprzedaży. Właściciel firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training.
Specjalizuje się w kompleksowym udoskonalaniu procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwach. Coach specjalizujący się w tematyce zarządczej i sprzedażowej. Mówca biznesowy - prelegent na wielu konferencjach i seminariach.
Twórca i organizator MORFOLOGII SPRZEDAŻY - największej w Polsce północnej konferencji dla menedżerów sprzedaży odbywającej się od 2012 roku. Prywatnie instruktor kajakarstwa, prowadził wiele spływów kajakowych w Polsce i zagranicą. Lubi szczególnie kajakarstwo zwałkowe - mało znaną odmianę pływania na kajakach.
Alicja jest ekonomistką, autorką projektu ciekaweliczby.pl.
Od kilku lat rozwija projekt ciekaweliczby.pl i za pomocą liczb stara się w prosty sposób tłumaczyć różne zjawiska społeczno-ekonomiczne, oparte na konkretnych danych liczbowych oraz wynikach badań społecznych.
Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jest absolwentką studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej oraz Praktycznej Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS.
Pracowała m.in. w Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju FOR, ośrodku analitycznym THINKTANK oraz ośrodku analitycznym SpotData.
Łukasz jest od 17 lat związany ze sprzedażą B2B w międzynarodowych organizacjach z branży konsultingowej i telekomunikacyjnej. Od 10 lat koncentruje się na pomocy organizacjom, zespołom i pracownikom w trudnych zmianach, rozwoju kompetencji i rekrutacji. Uczestniczył w ponad 100 projektach dla klientów z listy Global Fortune 500.
Jego obszary zainteresowań i doświadczeń biznesowych to:
Przygotowywanie oraz wdrażanie trudnych zmian i restrukturyzacji.
Rozwój kompetencji menedżerów i pracowników.
Rozwój zespołów sprzedaży i marketingu B2B.
Łukasz zarządza kilkunastoosobowym zespołem sprzedaży i marketingu w polskim oddziale globalnego lidera usług konsultingowych w obszarze HR. Prywatnie tata piętnastolatka oraz pasjonat bardzo dalekich podróży.
Tomasz jest psychologiem biznesu (ALK), aktywnym managerem, wykładowcą akademickim, biznesmenem, trenerem.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów oraz wykładowcą psychologii zarządzania na studiach MBA (ALK). Jest autorem ponad 100 artykułów prasowych, dotyczących sprzedaży i zarządzania w prasie biznesowej.
W ciągu ostatnich 30 lat jako Dyrektor Sprzedaży, tworzył sieci dystrybucyjne na polskim rynku. Projekty rozwojowe jako mentor, trener i mówca, prowadzi od 2002 roku. Od 2015 roku tworzy własną markę szkoleniowo – doradczą. W jego szkoleniach oraz warsztatach, w ciągu ostatnich 20 lat wzięło udział ponad 30 tys. osób. (Nie licząc przemówień konferencyjnych, w których ilość uczestników prawdopodobnie przekracza 50 tys. osób.)
Jest aktywnym menadżerem. Nieustannie uczestniczy w procesach zarządzania biznesem. Jest Dyrektorem Rozwoju w firmie Blachy Pruszyński (odpowiedzialnym za dział szkoleń, dział rozwoju produktów, współodpowiedzialny za dział obsługi klienta dystrybucyjnego).
Anna jest Business Development Director w SARE, Digitree Group. Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuję na osiąganie efektywności działań.
Piotr jest Prezesem Zarządu Salesberry. Mentor, doradca, Senior Konsultant.
Pomaga właścicielom i zarządom firm w obszarach wyborów strategicznych, marketingu strategicznego oraz projektowania i wdrożenia strategii sprzedaży.
Realizuje projekty w trzech obszarach:
Strategia firmy. Strategia firmy na trudnym rynku. Wybory strategiczne. Nietypowe sytuacje strategiczne.
Strategia sprzedaży. Organizacja sprzedaży i marketingu. Wdrożenie standardów pracy w zespole sprzedaży i marketingu. Zarządzanie sprzedażą.
Marketing Strategiczny. Projektowanie i wdrożenie strategii komunikacji z rynkiem i klientami. Pozycjonowanie produktów i usług. Komunikacja marketingowa.
Przez 12 lat prowadzenia Salesberry zrealizował kilkadziesiąt projektów przygotowania i wdrożenia strategii sprzedaży i marketingu dla dużych, średnich i mniejszych firm. Wśród Klientów Salesberry są firmy będące liderami w swoich branżach na rynku polskim i światowym oraz bardzo duża grupa firm średniej wielkości.
Jestem autorem Modelu Przewagi Konkurencyjnej™, Wzorcowych Map Procesów Sprzedaży™ oraz Modelu Talentów Sprzedażowych™ – unikalnych narzędzi wykorzystywanych przez konsultantów Salesberry w projektach konsultingowych.
Inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak.
Został wybrany jednym z "10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 o 2020". Prowadzi z zespołem programy rozwojowe:
#SocialSelling, #FirmaNaLinkedin, #MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników.
Na eventach biznesowych zarządza #SesjePozytywnychRelacji.
Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Jest autorem książki "Nigdy nie stój sam" i współautorem: “Alchemia Kariery” ( z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” ( z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), "Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm" ( z K.Rumianowskim ), "Nigdy nie stój sama " ( z Agatą Dynoch )
Adiunkt w Katedrze Ekonomii II, Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej. W przeszłości związany z Wolnym Uniwersytetem Berlińskim (studia magisterskie) oraz Paryską Szkołą Ekonomii (wizyta badawcza na zaproszenie prof. Thomasa Piketty’ego).
Jest konsultantem Banku Światowego, fellow World Inequality Database oraz Global Labor Organization, współpracuje również z Uniwersytetem Karola w Pradze. Wyniki badań naukowych publikuje w międzynarodowych czasopismach, jest kierownikiem grantów Narodowego Centrum Nauki.
Komentator wydarzeń gospodarczych w wiodących mediach. Opinii publicznej stał się znany za sprawą propozycji zamrożenia WIBORu, która – w różnych formach – została później podniesiona zarówno przez opozycję, jak i obóz Zjednoczonej Prawicy (wakacje kredytowe).
Kiedy ktoś prosi mnie o krótki mój opis, piszę zwykle tak: Zajmuję się rozwojem ludzi i organizacji. Robię to w roli trenera, mówcy i autora książek.
Kiedy ktoś chciałby usłyszeć nieco więcej, dodaję do tego jeszcze: Jako trener lubię pracę z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. W roli mówcy staram się łączyć atrakcyjność przekazu z zawartością merytoryczną, której niewiele można zarzucić. Publikuję książki poświęcone rozwojowi kompetencji, do dzisiaj napisałem ich dziewięć.
A kiedy ktoś, po tym wszystkim prosi mnie, żebym napisał przed spotkaniem coś jeszcze, mówię: Lubię zasadę: „Pokaż, że jesteś fachowcem, a nie opowiadaj o tym ;)”
Maj 2023