8:00-9:00
Rejestracja uczestników i sesja networkingowa (potrzebne co najmniej 30 wizytówek)

9:00-9:20
Uroczyste przywitanie i rozpoczęcie konferencji - Jacek Czarnowski

9:20-10:00
"E-wolucja Sprzedaży", czyli jak Internet i Social Media zmieniły sprzedaż bezpośrednią. - Rahim Blak

  • Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa!
  • Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie :)
  • Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. 
  • #ToBędzieDobraPrezentacja :)

10:00-10:30
Jak NIE sprzedawać technologii i innowacji, czyli co warto wiedzieć o mózgu, windach i przymiotnikach. - Piotr Bucki

  • Dlaczego mózg reaguje na szanse i zagrożenia i jak je opakować w słowa?
  • Co według nauki mózg odbiorcy uznaje za intrygujące? 
  • Jaki były wyniki neuroobrazowania zdań pełnych przymiotników?
  • Co można poprawić w każdej prezentacji sprzedażowej? 

10:30-11:05
BigData - dlaczego wszyscy muszą to mieć i dlaczego tak niewielu to ma? - Jakub Dąbkowski

  • Al Machine learning, BigData i Blockchain mają zmienić nasz marketing i sposób sprzedaży - słyszymy to każdego dnia. Dlaczego te zmiany zachodzą tak wolno i tylko niektórzy to robią? 
  • Dlaczego część projektów nie przynosi oczekiwanych zmian i czy to naprawdę takie proste jak marketing nam obiecuje?

11:05-11:25
Przerwa kawowa

11:25-12:05
Trendy w sprzedaży 2018. Co zrobić by zaistnieć na rynku ogromnej konkurencji? - Agnieszka Grostal

  • Jakie czynniki faktycznie mają znaczenie dla klientów?
  • Co się sprawdza, a co niepotrzebnie pochłania budżet?
  • Jak marketing powinien przenikać się ze sprzedażą? 
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?

12:05-12:40
Psychologia cen - jak skutecznie zarabiać na swoich cenach. - Grzegorz Furtak, Piotr Jastrzębski

  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Pricing kognitywny.
  • Skuteczna komunikacja ceny.
  • Skuteczna komunikacja promocji.

12:40-13:40
Przerwa na lunch

13:40-14:15
W trakcie ustaleń.

  • Już niebawem.
  • Już niebawem.
  • Już niebawem.

14:15-14:50
Jak sprzedawać najtrudniejsze produkty (usługi)? Jak sprzedawać na konkurencyjnych rynkach? - Jacek Czarnowski

  • Pułapki czyhające na handlowców na rynkach związanych z nowymi technologiami.
  • Co robić kiedy klient nie widzi różnicy między produktami/usługami występującymi na rynku? 
  • Co robić kiedy produkt lub usługa są trudne technologiczne?
  • Co może stanowić przewagę konkurencyjną w rękach handlowca?
  • Jak wykorzystywać informacje posiadane przez handlowców?

14:50-15:10
Przerwa kawowa

15:10-15:50
W jak: Wiedza, Wizja, Współpraca. - Jacek Kotarbiński

  • Jakie działania podejmować w zespołach, aby współpraca marketingu i sprzedaży była jak najbardziej efektywna i bezkonfliktowa?
  • Jak wpływają: Geniusze, Partacze, Humaniści i Inżynierowie na wzajemne relacje? 
  • Dlaczego inwestycja w rozwój jednostek i zespołu jest tak ważna? 

15:50-16:45
Pytania z sali i dyskusja z ekspertami - prowadzenie dyskusji - Jacek Czarnowski

16:45-17:00
Losowanie i rozdanie nagród oraz zakończenie konferencji